Friday, 22 July 2011

Saya Botak.. tapi saya bukan pelakon Juvana


Budak ni memang susah nak bawak pegi gunting rambut kat kedai sbb dia memang takleh dok diam. Jadi, jalan terbaik untuk pendekkan rambut dia adalah dengan membotakkan kepalanya. Haha.. Tak perlu nak abes diut pegi kedai. Daddy mesin je kat umah. 

Lepas dah botak maka nampak terserlah la kepalanya yang 'butuk' bak kata ore klate. kepala bulat ke belakang, tak leper macam kepala budak lain. Hasil tido mengiring, meniarap dan menonggeng sejak zaman baby. 

Ape2 pun anak mummy tetap handsome. Cayalah Mr Bravissimo..!

No comments:

Post a Comment